Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op craniosacraaltherapie.startpagina.nl

cranio sacraal oefenen

  • Diana

    Hi mijn naam is Diana en ik ben nu anderhalf jaar in opleiding voor cranio sacraal therapie. Voor m'n opleiding ben ik op zoek naar mensen die met mij cranio sacraal willen oefenen. Mocht je geen opleiding cranio sacraal doen en wel interesse hebben dat ik op jouw oefen is ook welkom. Ik woon in Almere dus het liefste mensen in de omgeving Flevoland en Noordholland.

    Als je het leuk vindt om met mij te oefenen stuur me een mail.

    Vriendelijke groet,

    Diana

  • Carla

    Hoi Diana.

    Mijn vriendin en ik zijn naar de paragnost Petra Lakerveld geweest en rade ons aan om cranio sacraal therapie te gaan volgen.

    Mijn vriendin heeft fysieke klachten en ik spanning en paniek klachten.

    Wij wonen vlakbij Rotterdam maar willen graag bij jou komen.

    Ik hoor van je

    Groetjes Carla en Shirley

  • Diana

    Hoi Carla en Shirley,

    Mijn excuus dat ik zo laat reageer, ik had geen bericht gehad in mijn postvak dat jullie mij een bericht hadden gestuurd. Door nu vandaag naar de prikbord te kijken zag ik dat jullie hebben gereageerd op mijn advertentie voor een behandeling te krijgen. Schrijf me via m'n mail dolfani@hotmail.com om verder af te spreken. Tot mails, vriendelijke groet, Diana :-):)-D

  • Marinus

    Hallo Diana,

    Sinds vorige week hoorde ik van een client van mij die niet tegen fructose kan over cranio sacraal. Hij heeft vaak aanvallen en is daarvoor in behandeling bij een Chinese arts.

    gedurende reeds jaren heb ik een druk op mijn hoofd en als ik mijn hand onder mijn nek leg en wat masseer voel ik al verlichting. Almere is voor mij wel ver maar ik vind het niet bezwaarlijk. Om inzicht te verkrijgen in het systeem zou ik graag een keer of meer daar voor willen reizen . Van beroep ben ik counsellor en jobcoach en ik sta open voor veel zaken en vooral als genezing op een natuurlijke manier kan plaatsvinden.

    Met vriendelijke groet,

    Marinus Lefeber

  • Diana

    Beste Marinus,

    Het is dat ik toevallig even kijk, omdat ik naar iets op zoek ben op cranio sacraal gebied. Door op deze site te gaan lees ik nu jouw bericht. Je ben van harte welkom om eens cranio sacraal te ervaren. Ik vraag wel een kleine vergoeding voor de wisseling van energie. De vergoeding mag je zelf bepalen wat jij het waard vindt. Je kunt mij een mail sturen naar: dolfani@hotmail.com.

    warme hartelijke groet Diana